• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

هفته وحدت فرصتی برای همدلی و اتحاد مسلمانان جهان است

  • کد خبر : 4033
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
هفته وحدت فرصتی برای همدلی و اتحاد مسلمانان جهان است
رشت/ گیل نوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا) دکتر ارسلان سالاری،با صدور پیامی،سالروز ولادت حضرت رسول اکرم محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه و هفته وحدت را تبریک گفت.

 

به گزارش گیل نوین/ در متن این پیام  آمده است:

ماه ربیع‌الاول مزین به ولادت طلیعه نور الهی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه است، پیامبری که گوهر اخلاق و انسانیت را از عالم افلاک بر جهان خاکی گستراند و همچون خورشید بر عالمیان تابید.

حسن خلق نبی مکرم اسلام  و صفاتی همچون رأفت و رحمت، مهربانی و شفقت، صلح‌طلبی و عدالتخواهی از برجسته‌ترین صفاتی است که مسلمانان و غیرمسلمانان  بر آن صحه گذاشته اند.

نبی مکرم اسلام وحدت و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و بدون شک در سایه وحدت است که قدرت الهی تجلی پیدا می‌کند و اختلافات دینی کمرنگ شده و از بین می‌رود.

هفته وحدت؛ فرصتی برای همدلی و اتحاد مسلمانان جهان علیه دشمنان اسلام  است تا  بتوانیم با همبستگی در سایه دین مبین اسلام، با ایمان و یقین، همدوش و همگام با برادران و خواهران دینی، میراث داری لایق برای آموزه‌ها و ارزش‌های غنی اسلام و قرآن باشیم .

اینجانب ولادت پربرکت حضرت محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه را که نمادی جاویدان از همدلی و یکپارچگی امت اسلام است را به یکایک برادران و خواهران عزیز مسلمان تبریک عرض نموده و یاری، عزت و تعالی امت اسلام را از خداوند منان مسئلت دارم.

 

دکتر ارسلان سالاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=4033

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.