• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیرکل بیمه سلامت گیلان

بانوان محور سلامت جسمی، روانی و اجتماعی جامعه هستند

  • کد خبر : 4183
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
بانوان محور سلامت جسمی، روانی و اجتماعی جامعه هستند
گیل نوین/کیلان دکتر جمشید محمدی مدیر کل بیمه سلامت گیلان در نشستی به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران گفت: نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند و نقش آنان در حفظ سلامت افراد خانواده و نهایتاً جامعه انکار ناپذیر است.

به گزارش گیل نوین/ دکتر جمشید محمدی مدیر کل بیمه سلامت گیلان در نشستی به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند و نقش بسزایی در حفظ سلامت افراد خانواده و نهایتا جامعه دارند، هر نوع برنامه ریزی و تلاش در جهت توانمندسازی زنان ایران زمین در این راستا، تضمینی برای بهره مندی از کودکانی سالم، خانواده ای مستحکم و اجتماعی متعالی خواهد بود. وی درجمع بانوان اداره کل اظهار داشت زنان اولین حافظان سلامت خانواده و جامعه، باید محور برنامه‌های سلامت در کشور باشند که البته در این میان، آموزش، تعلیم و فرهنگ‌سازی اهمیت زیادی دارد. وی یاد آور شد سلامت زنان و تأمین نیاز‌های جسمی و روحی این قشر جامعه تضمین کننده سلامت نسل‌های آینده است؛ چراکه مادر دارای سلامت جسمی و روانی فرزندانی شاداب و سلامت تحویل جامعه می‌دهد و در نهایت موجب افزایش کارایی و بهره وری نیرو‌های جوان جامعه خواهد شد؛ در نتیجه در وهله نخست وظیفه زنان است تا مراقب سلامتی خود وخانواده باشند و در ادامه نیز مسؤلان حوزه‌های مختلف وظیفه دارند شرایط و امکانات تأمین سلامت زنان را فراهم نمایند.

در ادامه این نشست بانوان نظرات وپیشنهادات خود را درجهت ایجاد نشاط وشادابی و تقویت روحیه کارکنان مطرح نمودند در خاتمه به شرکت کنندگان در برنامه پیاده روی به قید قرعه جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=4183
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.