• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت:

۳۹ پایگاه بسیج در رشت به مرکز واکسیناسیون کرونا تبدیل می‌شود

  • کد خبر : 1832
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۶
۳۹ پایگاه بسیج در رشت به مرکز واکسیناسیون کرونا تبدیل می‌شود
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ۳۹ پایگاه بسیج در رشت به مرکز واکسیناسیون کرونا تبدیل می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری گیل نوین/علیرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره اقدامات بسیج سازندگی رشت در جهت افزایش مراکز واکسیناسیون اظهار داشت: به جهت نیاز بیشتر به مراکز واکسیناسیون در رشت پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج هر منطقه به مراکز واکسیناسیون تبدیل شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه برخی از این پایگاه‌ها به‌دلیل نبود واکسن تعطیل شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۶ پایگاه بسیج در سطح رشت برای اجرای طرح واکسیناسیون فعال است و تلاش داریم ۲۳ پایگاه دیگر را به این مراکز بیافزاییم.

فلاح با اشاره به اینکه اکثر این پایگاه‌ها با هدف تزریق دوز دوم واکسن‌ کرونا راه‌اندازی می‌شود ابراز داشت: از ۷ شهریورماه اقدامات اولیه و زیرساختی نظیر تعبیه سیستم در پایگاه‌ها و اتصال به شبکه انجام شده و تا چند روز آینده این ۲۳ مرکز رسماً آغاز به کار می‌کنند.

وی درباره اقدامات بسیج سازندگی رشت در جهت حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در رشت گفت: بسیج سازندگی رشت از ابتدای سال تاکنون ۱۱ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و همچنین بیماران کرونایی شناسایی شده توزیع کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: در پیک پنجم همانند موج‌های قبلی پایگاه‌های بسیج برای اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه پای‌کار بودند به‌عنوان مثال در عید قربان ۲۶۷ رأس گوسفند توسط پایگاه‌ها قربانی و بین نیازمندان و بیماران کرونایی توزیع شد.

فلاح خاطرنشان کرد: همچنین روز تاسوعا و عاشورا ۷۰۰ کیلوگرم برنج برای پخت غذا به پایگاه‌ها اختصاص یافت و در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در روز تاسوعا و عاشورا ۱۵ هزار پرس غذای نذری بین نیازمندان در رشت توزیع شد.وی با بیان اینکه البته جمعیت رشت و‌ میزان تقاضا بالاتر از این مقدار است گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت تلاش می‌کند تا در حد توان به خانواده‌های کم‌برخوردار و خانوارهایی که به واسطه کرونا مشاغلشان آسیب‌دیده و با مشکل معیشتی مواجه هستند کمک کند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=1832
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.