• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیرکل امور مالیاتی گیلان خبر داد

۱۷ مهر؛ آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

  • کد خبر : 3580
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
۱۷ مهر؛ آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
رشت/گیل نوین مدیرکل امور مالیاتی گیلان، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان را روز شنبه، ۱۷ مهر دانست.

 

 

 

به گزارش گیل نوین/محسن محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، اظهار کرد: مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده، مودیان مالیاتی حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند، اما با توجه به اینکه روز پنجشنبه، ۱۵ مهر سال جاری مصادف با شهادت امام رضا(ع) و تعطیل رسمی است، بنابراین آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه دوم(تابستان) ۱۴۰۰ روز شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی افزود: جهت تسهیل امور مودیان، ساعات حضور کارکنان در سراسر استان با رعایت مصوبات ستاد مدیریت کرونا و پروتکل های بهداشتی در روز شنبه، ۱۷ مهر از ابتدای وقت اداری تا ساعت ۱۸ خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان خاطرنشان کرد: مودیان می‌توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس «www.intamedia.ir» قسمت مالیات بر ارزش افزوده، اطلاعات تکمیلی را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

محمدی پور، به تامین بخش مهمی از بودجه کشور از طریق مالیات در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان مالیات در گیلان وصول شد.

وی با شاره به اینکه از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در سال گذشته ۳۳۲ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده است، عنوان کرد: از این مبلغ نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری رشت اختصاص یافته است که اثر مستقیم مالیات در توسعه شهرها و روستاها را نشان می دهد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3580
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.