• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
همزمان با دهه مبارک فجر؛

یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماسال به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 24129
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماسال به بهره برداری رسید
گیل نوین_گیلان: با حضور فرماندار‌ماسال، معاونت فرمانداری، فرماندهی انتظامی و سپاه ناحیه، مدیر صمت، بخشدار مرکزی و بخش شاندرمن ، حسین رمضانی سرمایه گذار این واحد و سایر مدیران دستگاههای مربوطه یک واحد تولیدی(اطمینان )افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گیل نوین/؛مهندس صابر مدیر صمت شهرستان ماسال در خصوص این واحد تولیدی اطمینان ، به مدیریت حسین رمضانی سرمایه گذار این واحد گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۲۰۰۰متر مربع با زیر بنای ۵۸۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال زایی ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۵ نفر بطور غیر مستقیم احداث شده است.

مهندس صابر با بیان اینکه این واحد چندین سال به عنوان واحد راکد مانده بود تصریح کرد: یکی از مزیتهای این پروژه ، پیشرفت این واحد راکد بود که هیچ گونه فعالیتی نداشت و از زمان مدیریت رمضانی سرمایه گذار ،۱۵ نفر مشغول فعالیت شدند.

فرماندار شهرستان ماسال نیز در حاشیه افتتاح، دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: شهرستانی موفق خواهد بود که چه در حوزه اشتغال و تولید تخصص داشته باشد. وی توانمندی سرمایه گذار این پروژه را باعث شکوفا شدن شهرستان عنوان کرد و افزود: سرمایه گذار این واحد با توانایی توانسته یک واحد راکد را به چرخه تولید اضافه کند و باعث اشتغال زایی جوانان منطقه شود که اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم می باشد.

مهندس گیل چالانی با اشاره به اینکه باید زمینه های پیشرفت و ترقی را برای سرمایه گذاران مهیا کنیم، تصریح کرد: در بحث تولید هر چقدر تولیدات صنعتی را افزایش دهیم قطعا به اقتصاد کشور کمک کردیم.

وی یکی از سیاست‌های دولت مردمی را بحث افزایش جمعیت عنوان کرد و گفت : اگر زمینه اشتغال جوانان فراهم شود، قطعا ازدواج و فرزند آوری اتفاق می افتد که به نفع جامعه خواهد بود.

فرماندار شهرستان ماسال سرمایه‌گذاران را بازوان توانمند در عرصه تولید دانست و افزود: در این راه ، دست تک تک سرمایه گذاران را می بوسم .

گیل چالانی تسهیلات تبصره ۱۶ در جذب اعتبارات شهرستان را ۹۵ درصد عنوان کرد و گفت: در جذب اعتبارات رتبه نخست استانی را کسب کردیم.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24129

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.