• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
هادی رمضانی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت:

کسی که در عرصه مدیریت قرار می‌گیرد باید امانت‌دار باشد/ رشت نیازمند کار شبانه‌روزی است

  • کد خبر : 3340
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
کسی که در عرصه مدیریت قرار می‌گیرد باید امانت‌دار باشد/ رشت نیازمند کار شبانه‌روزی است
رشت/گیل نوین هادی رمضانی عضو هیئت‌ رئیسه شورای شهر رشت گفت: کسی که در عرصه مدیریت قرار می‌گیرد باید امانت‌دار باشد، وگرنه باید پاسخگو باشد، کسی که برنامه ارائه می‌دهد باید به تعهداتش عمل کند وگرنه باید پاسخگوی تعهدات خود باشد. این‌گونه نیست که هرکسی برنامه‌ای ارائه دهد اما به آن عمل نکند و در این صورت باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشد.

به گزارش گیل نوین/ به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت؛رمضانی با اشاره به اهمیت رفع چالش‌های مدیریت شهری، گفت: شهر رشت نیازمند کار شبانه‌روزی است و باید بر اساس داشته‌های خودمان در این خصوص برنامه‌ریزی نماییم. اگر شما بهترین برنامه را بنویسید اما برای آن منابع مالی را در نظر نگیریم فقط وقتمان را تلف‌کرده‌ایم.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اهمیت مدیریت منابع انسانی گفت: شهردار منتخب باید در این حوزه دقت نظر داشته باشد و کسانی را انتخاب کند که می‌توانند در این حوزه کار کنند. اگر بحث انتخاب شهردار جوان است، ما در شورای سوم این کار را انجام دادیم، هم جوان بود و هم بومی، اما تغییراتی در ساختار شهرداری ایجاد کرد که هنوز با همان چالش‌ها مواجه هستیم.

وی ادامه داد: متأسفانه در برخی موارد شاهد این هستیم که افرادی بدون داشتن تجربه لازم برای تصدی جایگاه‌های مختلف اعلام آمادگی می‌کنند.

رمضانی در ادامه با اشاره به روز آتش‌نشان، گفت: بسیاری از آتش‌نشانان ما لباس مناسب برای انجام کار ندارند، اما برای دفاع از جان و مال مردم تن به خطر می‌زنند. در این خصوص باید توجه بیشتری انجام شود.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3340
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.