• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 2865
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس
رشت/گیل نوین هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال ایستادگی در برابر دشمن بعثی است که تمام عزم خود را برای نابودی ایران اسلامی و به مستعمره گرفتن این کشور به کار گرفته بودند.

 

به گزارش گیل نوین/ در متن این پیام آمده است؛

هشت سال مقاومت با دستانی خالی اما با عزم و غیرت و اراده ای مثال زدنی در برابر دشمن کاملا مسلح و مجهز آزمونی بود که رزمندگان غیور ایران اسلامی با افتخار وسربلند از آن بیرون آمدند.

طی هشت سال جنگ تحمیلی و در شرایطی که بسیاری از کشورهای مستکبر در حمایت از رژیم بعث عراق ، قدعلم کرده بودند ، با تکیه بر قدرت الهی و ایثار و غیرت رزمندگان جان بر کف توانست ضمن بیرون راندن دشمن از مرزهای ایران اسلامی ، تمامیت ارضی این کشور را حفظ کرده و استقلال آن را به رُخ جهان بکشاند.

چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را در شرایطی گرامی می داریم که به حوال الهی و در سایه رهبریهای داهیانه رهبر عزیزمان و رشادت و غیرت سربازان ایران اسلامی ، کشور عزیزمان در اوج اقتدار و عزت به سر میبرد و هیچ کدام از دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی جرات کوچکترین جسارتی را نسبت به این آب و خاک ندارند و این عزت را مرهون فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ، سوگند یاد می کنیم در دفاع از ولایت فقیه و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران همواره در صحنه بوده و پاسدار ارزش های ناب انقلاب اسلامی ایران باشیم و یقینا با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده کشور ، همواره کشور عزیزمان از تمامی آسیب ها مصون خواهد ماند.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2865
  • منبع : گیل نوبن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.