• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
فرمانده انتظامی گیلان

پلیس خدمتگزار مردم است/ رضایت مردم از پلیس خشنودی خداوند را به دنبال دارد

  • کد خبر : 3629
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
پلیس خدمتگزار مردم است/ رضایت مردم از پلیس خشنودی خداوند را به دنبال دارد
رشت/گیل نوین فرمانده انتظامی استان نیروهای پلیس را خدمتگزاران مردم دانست و گفت: رضایت مردم از پلیس، خشنودی خداوند را به دنبال دارد

به گزارش گیل نوین/سردار عزیزاله ملکی” در برنامه اینترنتی سفیران امنیت ضمن تبریک هفته ناجا به کارکنان خدوم نیروی انتطامی اظهار داشت: روحیه جهادی و ایثارگری در نیروهای پلیس عامل موفقیت‌های نیروی انتظامی در ماموریت‌های محوله است.

وی کار در نیروی انتظامی را تعطیل ناپذیر عنوان کرد و افزود: مطالبه اصلی مردم از پلیس، تامین نظم و امنیت در جامعه است و نیروهای پلیس با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در برقراری امنیت اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان نیروهای پلیس را خدمتگزاران مردم دانست و تصریح کرد: کسب رضایت حداکثری مردم از پلیس قطعا رضایت و خشنودی خداوند از سبزپوشان امنیت ساز را به دنبال دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ۴۵۱ شهید نیروی انتظامی در گیلان گفت: با توجه به اینکه کارکنان خدوم نیروی انتظامی بیشترین برخورد را با آسیب‌های اجتماعی دارند اما با صیانت‌های صورت گرفته و برکت خون شهدا ناجا شاهد کمترین آمار شکایت از نیروهای پلیس هستیم.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی می‌توانند نقش موثری در تحقق امنیت پایدار داشته باشند.

گفتنی است، برنامه سفیران امنیت با تهیه کنندگی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از مورخ ۱۶ مهرماه به مدت یک هفته در وبگاه کانون فرهنگی سفیر به آدرس www.canonsafir.ir و با جستجو هشتگ سفیران_امنیت در اپلیکیشن‌ آپارات و شبكه‌هاي اجتماعي قابل مشاهده است.پلیس خدمتگزار مردم است/ رضایت مردم از پلیس، خشنودی خداوند را به دنبال دارد”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3629
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.