• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج توسط شعب تامین اجتماعی گیلان

  • کد خبر : 2499
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج توسط شعب تامین اجتماعی گیلان
رشت_گیل نوین_صد درصد فرایند درخواست و پرداخت تعهد کمک هزینه ازدواج بیمه شدگان در تامین اجتماعی گیلان به صورت غیرحضوری انجام می گیرد .

 

به گزارش گیل نوین/ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود : کمک هزینه ازدواج در زمره اولین سرویس های ارائه شده از طریق سامانه خدمات غیرحضوری بود که در آبان ماه سال گذشته در قالب طرح ۳۰۷۰ سازمان رونمایی گردید .

وی با اشاره به اینکه در ۲۶ شعبه از بیست و هشت واحد تابعه استان در پنج ماهه اول امسال بابت این تعهد متقاضی وجود داشته که فرایند آن بصورت ۱۰۰ درصد غیرحضوری انجام گرفته ، اذعان داشت : برای این تعهد از فروردین لغایت مرداد امسال تعداد ۱۰۱۵ سند تعهداتی صادر و مبلغ سه میلیارد تومان در سطح استان پرداخت انجام شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بیمه شدگانی که در ۵ سال آخر قبل از ازدواج ، دارای دوسال کامل بیمه پردازی باشند در صورت اولین ازدواج و دائم بودن آن میتوانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری و ثبت درخواست از این تعهد و حق قانونی بهره مند گردند خاطر نشان ساخت : این بستر از طریق ارتباط با سایت رسمی ثبت احوال با واکشی اطلاعات و تایید آن و از سوی بررسی احراز سوابق و محاسبه دستمزد ، افراد حائز شرایط را شناسایی و پرداخت آنها را بصورت مکانیزه انجام میدهد .

شایان ذکر است از تعداد ۱۰۱۵ بیمه شده ای که در این مدت کمک هزینه ازدواج دریافت نموده اند بیشترین تعداد با ۲۱۰ نفر مربوط به شعبه یک رشت ، ۱۴۸ نفر متعلق به شعبه دو رشت و ۱۵۶ نفر در حوزه شعبه شهرصنعتی رشت بوده اند .”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2499
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.