• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
در دیدار مدیر کل پست گیلان و معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی مطرح شد؛

همکاری های مشترک پیرامون مسائل فرهنگی و  رفع دغدغه های جامعه روستایی با بهره گیری از ظرفیت های پست

  • کد خبر : 22789
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۰۳
همکاری های مشترک پیرامون مسائل فرهنگی و  رفع دغدغه های جامعه روستایی با بهره گیری از ظرفیت های پست
گیل نوین_گیلان در دیدار مدیر کل پست گیلان و معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی در خصوص همکاری های مشترک پیرامون مسائل فرهنگی و  رفع دغدغه های جامعه روستایی با بهره گیری از ظرفیت های پست گفتگو و تبادل نظر شد.

به گزارش گیل نوین/؛علی مطهری معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد تجاری انزلی ضمن حضور در پست گیلان با محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان دیدار و گفتگو کرد .

هوشنگی در این دیدار با اشاره به اینکه برنامه ریزی و تخصیص منابع در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی نیاز به داشتن اطلاعات کافی از جامعه هدف دارد اظهار داشت : با تکمیل پروژه ملی جی نف در استان که  زیر بنایی ترین پایگاه اطلاعات مکانی می باشد ، امکان ارائه خدمات، برنامه ریزی و توزیع عادلانه منابع بر اساس پراکندگی اماکن و جمعیت امکانپذیر خواهد بود .

وی نصب پلاک های کدپستی هوشمند که در برگیرنده اطلاعات ملک  شامل  کد QR ، پلاک نشانی و آدرس استاندارد می باشد را گامی مهم درجهت تکمیل پروژه ملی جی نف دانست و تصریح کرد ” پست گیلان آمادگی دارد تا نسبت به بهنگام سازی و پیاده سازی پروژه ملی جی نف در روستاها و توابع منطقه آزاد انزلی اقدام نماید .

مدیر کل پست گیلان  راه اندازی واسط پستی در منطقه آزاد انزلی با هدف استفاده از ظرفیت لجستیکی پست و ارسال کالا از این منطقه به اقصی نقاط کشور ،  برگزاری نمایشگاه های ادواری تمبر با موضوعات مختلف و استفاده از ظرفیت فرهنگی تمبر در راستای برند سازی این منطقه را از مهمترین موضوعات مهم اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی قابل همکاری با منطقه آزاد انزلی  دانست .

معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادات مدیر کل پست گیلان با هدف توسعه سطح تعاملات و گسترش همکاری های مشترک افزود : نگاه مدیران سازمان منطقه آزاد به رفع دغدغه های جوامع روستایی ساکن در  این منطقه نگاه توسعه ای و اقتصادی است و این سازمان از هرگونه طرح و پیشنهادی که منجر به توسعه فرهنگی و اقتصادی منطقه شود استقبال می کند .

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=22789

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.