• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیرکل حقوقی شرکت مخابرات ایران

هرگونه اقدام قضائی با طرح شکایت از سوی مخابرات قابل پیگیری است

  • کد خبر : 3484
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
هرگونه اقدام قضائی با طرح شکایت از سوی مخابرات قابل پیگیری است
رشت/گیل نوین مدیرکل حقوقی شرکت مخابرات ایران گفت: پیگیری قانونی در خصوص نشر اخبار خلاف واقع در مورد کارکنان و مدیران شرکت انجام می شود.

 

به گزارش گیل نوین /به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، دکتر احدی ضمن اعلام مطلب فوق افزود : با هدف ارائه راهکارهای برخورد قانونی و طرح شکایت علیه افرادی که نسبت به نشر اخبار خلاف واقع ، اکاذیب و اتهام به مدیران و کارکنان شرکت اقدام می نمایند ، هرگونه اقدام قضائی در این خصوص صرفاً با طرح شکایت از سوی این شرکت قابل پیگیری بوده و بدیهی است که ارائه مستندات معتبر و قابل پذیرش به مرجع قضائی در تمام موارد امری ضروری است .

وی افزود : این اقدامات به منظور جلوگیری و یا کاهش اقدامات کیفری در فضای مجازی و مقررات کیفری ناظر به اعمال مجرمانه مندرج در قانون جرایم رایانه ای (خصوصاً فصل پنجم ماده ۱۶ الی ۱۸ در باب مجازات هتک حیثیت و نشر اکاذیب) صورت می گیرد.

گفتنی است فصل پنجم قانون جرایم رایانه ای به مجازات های قانونی و پیگیری هتک حیثیت و نشر اکاذیب از طریق سامانه های رایانه ای یا مخابراتی ، فیلم یا صوت یا موارد مشابه ، انتشار صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری بدون رضایت او و یا انتشار مطالبی به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی اشاره دارد”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3484
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.