• امروز : دوشنبه - ۱۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 9 September - 2024
مدیرعامل مخابرات منطقه گیلان:

نیروی انسانی مهمترین عامل جذب مشتری است

  • کد خبر : 4278
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
نیروی انسانی مهمترین عامل جذب مشتری است
گیل نوین/گیلان جلسه پرسش و پاسخ مدیر مخابرات منطقه گیلان و همکاران شسکام برگزار شد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، در این دیدار علیرضا پارسائی بر ضرورت رسیدگی به خواسته های نیروی انسانی در شرکت تاکید کرد و گفت : نیروی انسانی راضی و همراه با تعلق سازمانی ، به عنوان مهم ترین عامل جذب مشتریان به شمار می رود و به همین دلیل ، تحقق رضایتمندی کارکنان و به ویژه نیروهای بخش خصوصی در افزایش بهره وری ، سودآوری و ارتقای برند شرکت نقش اساسی و انکار ناپذیری دارد.
در این نشست به موضوعاتی بشرح ذیل پرداخت :
مسائل شغلی و طبقه بندی مشاغل
وضعیت پرداخت حقوق
وضعیت انعقاد قرارداد

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=4278
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.