• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر : 4370
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی
گیل نوین/گیلان رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: ارتقای اخلاق معنوی و هویتی دانشگاه، نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی ازجمله تأکیدات سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گیل نوین/ محمد دوستار صبح امروز در کارگاه آموزشی و تخصصی رؤسا، معاونان، و مدیران دانشگاه آزاد اظهار داشت: سال‌هاست که بحث مختلفی پیرامون حوزه عفاف، حجاب و نظام آراستگی دانشگاه‌ها مطرح می‌شود و در این زمینه همه افراد فعال در دانشگاه نقش دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه همه عناصر و فعالان دانشگاه در امر به معروف و نهی از منکر باید نقش‌آفرین باشند خاطرنشان کرد: همه در این حوزه وظایفی دارند و باید در راستای اجرای ضوابط و مقررات اقدام کنند.

دوستار با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد تصریح کرد: ارتقاء اخلاق معنوی و هویتی دانشگاه، نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله تاکیدات این سند است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ابراز داشت: کمیته تعامل بین دانشگاه و خانواده در استان گیلان تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است که یکی از تاکیدات آن نظام آراستگی دانشجو در دانشگاه است.

دوستار افزود: در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان هم تاکید به تدوین شیوه‌نامه‌ مشترک برای همه دانشگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب داشتیم و لازم است همه دانشگاه‌ها در این حوزه مانند هم عمل کنند تا نتایج آن در جامعه مشاهده شود.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=4370
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.