• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

نشریه “تحقیقات تولیدات دامی” دانشگاه گیلان به عنوان یکی از سه نشریه برتر کشور در حوزه غیر علوم انسانی انتخاب شد

  • کد خبر : 24193
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۳۹
نشریه “تحقیقات تولیدات دامی” دانشگاه گیلان به عنوان یکی از سه نشریه برتر کشور در حوزه غیر علوم انسانی انتخاب شد
گیل نوین_گیلان نشریه تحقیقات تولیدات دامی دانشگاه گیلان که به سردبیری دکتر نوید قوی حسین زاده عضو هیات علمی گروه علوم دامی دانشکده علوم کشاورزی منتشر می شود به عنوان یکی از سه نشریه برتر کشور از میان 463 نشریه علمی در حوزه غیر علوم انسانی که به زبان فارسی منتشر می شود توسط انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش گیل نوین/؛با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر لزوم پاسداشت، ترویج و گسترش زبان فارسی و با توجه به رویکرد کمیسیون نشریات علمی وزارت عتف در توسعه و مرجعیت زبان فارسی به عنوان زبان علم بین المللی، بر اساس اعلام نظر پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC و کمیسیون نشریات علمی کشور، نشریه تحقیقات تولیدات دامی دانشگاه گیلان که به سردبیری دکتر نوید قوی حسین زاده عضو هیات علمی گروه علوم دامی دانشکده علوم کشاورزی منتشر می شود به عنوان یکی از سه نشریه برتر کشور از میان ۴۶۳ نشریه علمی در حوزه غیر علوم انسانی که به زبان فارسی منتشر می شود توسط انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

انجمن ترویج زبان و ادب فارسی که از لحاظ ساختاری، تعداد اعضاء و نوع فعالیت، در شمار بزرگترین انجمن­های علمی کشور قرار دارد، سال ۱۳۵۰ مجوز تاسیس دریافت کرد و در سال ۱۳۸۳ اساسنامه این انجمن بازبینی شد و با دو رویکرد جدی در حوزه بحث نوآوری علمی و کاربردی سازی و ترویج رشته زبان و ادب فارسی فعالیت های خود را از سر گرفت. این انجمن یک بخش ویژه بین المللی و همچنین یک شعبه بین المللی در منطقه بالکان در سارایوو دارد. انتشار حدود ۵۱ جلد آثار نفیس حوزه زبان و ادب فارسی، برگزاری نشست ها و همایش ها و اعزام استادان به کرسی های خارج از کشور از برنامه های این انجمن است.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24193

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.