به گزارش پایگاه خبری گیل نوین/ دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان افزود : در راستای ارتقاء فرایندهای پاسخگوئی به مخاطبان این نظرسنجی از طریق سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان (CRM) بصورت مکانیزه انجام می گیرد که مطابق نتایج حاصله ، بیمه شدگان مراجعه کننده به ۱۳ مرکز درمانی ملکی و همچنین بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت نزدیک به ۹۰ درصد اعلام رضایت داشته اند .
وی اضافه کرد: در این طرح برای استفاده کنندگان از خدمات پیامکی حاوی لینک نظرخواهی ارسال می گردد تا بر اساس آن شرایط کمی و کیفی خدمات مورد رصد و پایش قرار گیرد .
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همچنین راههای ارتباطی با سامانه پاسخگوئی سازمان را تشریح و اذعان داشت : شماره تلفن ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی ، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ و پورتال tamin.ir.۱۴۲۰ آماده دریافت پیشنهادها ، نظرات و انتقادات مخاطبان بوده و کارشناسان این مرکز در سریعترین زمان ممکن به درخواستها پاسخگوئی خواهند نمود .
شایان ذکر است در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند .