• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

مهمترین ویژگی یک وکیل مورد اعتماد بودن است

  • کد خبر : 24451
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۵:۵۲
مهمترین ویژگی یک وکیل مورد اعتماد بودن است
گیل نوبن_گیلان در حرفه وکالت رعایت اخلاق حرفه ای موجب اعتماد و حس امنیت مردم به جامعه وکلاست.

به گزارش گیل نوین؛ شاید خیلی ها نمی دانند هفتم اسفند ماه چه روزی است روزی فراموش شده درجامعه، در حالیکه یکی از خصایص شغل وکالت همراهی مظلوم در مقابل بی عدالتی و کمک به تحقق عدالت در جامعه و اجرای صحیح قوانین در کشور بوده که این موضوع موید حساسیت شغل وکالت است که این امر تنها با وجود یک وکیل مستقل در جامعه قابل تحقق خواهد بود.

بدون شک وجود اخلاق حرفه ای در مشاغل مختلف باعث پیشرفت جامعه می شود نقش وکیل به عنوان مدافع حقوق موکل ایجاب می کند که ماهرانه رفتار نماید .

رعایت اصول اخلاقی و صداقت و درستکاری و انصاف در حرفه وکالت بر هر وکیلی در رابطه با موکلش لازم و ضروری است . وکلا شرافت حرفه ای خود را وثیقه سوگند خویش قرار داده تا بتوانند قهرمان پرونده کاری خویش شوند.

مهمترین ویژگی وکیل مورد اعتماد بودن وی است و این مستلزم وجود صداقت و مسئوایت پذیری اش است وکیل تلاش می کند ارزش وکالت و قضاوت را صرفا نه به دید مادی و کسب درآمد، بلکه به نیت احقاق حق و اجرای عدالت و رفع ظلم و حل مشکلات دنبال کند .

بنابراین شاخصه وکیل این است ؛ وجدان بیدار خود را در راه احقاق حق وثیقه سوگندش سازد تا عدالت هیچگاه از نفس نیفتد. وکیل ارجمند جناب آقای دکتر رحمان ندایی از این که با گامهای خستگی ناپذیر و استوار برای اثبات حق و عدالت در راهروهای دادگاه ره می پیمایید و اثبات دعاوی سرنوشت ساز به دست توانای شما رقم می‌خورد و لبخند امید و رضایت بر صورت موکل نقش می بندد صمیمانه از شما سپاسگزارم.
روز وکیل بر شما بزرگوار مبارک باد .

خدیجه مسیبی پور؛
پایگاه خبری تحلیلی گیل نوین

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24451

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.