• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
باحضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو صورت گرفت؛

مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال چمن مصنوعی آب و فاضلاب گیلان

  • کد خبر : 4430
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال چمن مصنوعی آب و فاضلاب گیلان
گیل نوین/گیلان با هدف ایجاد روحیه بین کارکنان دستگاههای اجرایی در هفته تربیت بدنی وبا توجه به جلسات برگزار شده، مسابقات چهارجانبه فوتبال چمن مصنوعی و مسابقات شطرنج کارکنان صنعت آب و برق گیلان برگزار شد.

 

به گزارش گیل نوین/حمیدرضا ناطقی دبیر ورزش شرکت آب و فاضلاب گیلان در این گفتگو گفت: این مسابقات که سه روز به طول انجامید، با حضور دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و همچنين مدیرعامل آبفای گیلان در فضایی بسیار صمیمی به پایان رسید.

حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اشاره به اینکه بحث سلامت جسمانی کارکنان صنعت آب و برق کشور  باید همیشه با اهمیت قلمداد شود افزود: از آنجاییکه خدمت رسانی رسالت اصلس صنعت می باشد، سبلامت کارکنان اهمیت ویژه ای دارد تا این عزیزان بتوانند در ارایه خدمت به موقع و سریع به مردم اقدام نمایند.

ناطقی در مورد نحوه برگزاری مسابقات نیز گفت:برگزاری مسابقات چهارچانبه فوتبال چمن مصنوعی با حضور تيم های شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، هیات ناشنوایان گیلان، اداره کل راه و شهرسازی استان، بانک کشاورزی انجام شد که در پایان تیم هیات ناشنوایان با ۹ امتياز به مقام اول، شرکت اب و فاضلاب با ۶ امتیاز جایگاه دوم و همچنين تيم بانک کشاورزی با سه امتياز به مقام سوم دست یافتند.

دبیر ورزش شرکت آب و فاضلاب گیلان  در مورد برگزاری مسابقات شطرنج هم گفت: برگزاری این مسابقات با حضور تيم های آب و فاضلاب الف و ب، آب منطقه ای گیلان و شرکت توزیع برق، بصورت تيمی، سریع سه دقیقه ای و سریع ۷ دقیقه ای برگزار شد که در پایان اين مسابقات در بخش تیمی آب و فاضلاب الف با کسب ۵/۱۲ امتیاز به مقام اول، توزیع برق با ۵/۱۱ امتیاز دوم و تیم آب منطقه ای و آب و فاضلاب ب با کسب ۸ امتیاز مشترکن سوم شدند. در بخش سریع سه دقیقه ای ذکی پور از آبفا اول، شفیعی از آبفا مقام دوم و دلجو از توزیع برق سوم شدند. همچنين در رشته سریع هفت دقیقه ای، دلجو از تيم توزیع برق به مقام اول دست یافت.

وی تسریح کرد: اعضاء تیم قهرمان مسابقات شطرنج را مهرداد ذکی پور، مجتبی شفیعی، رحيم پیروی نژاد، اسماعیل عادلی به سرپرستی مازیار علیپور تشکیل می دهند

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=4430
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.