• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را به تعاونگران و تمامی دست اندرکاران و متولیان این حوزه تبریک گفت.

  • کد خبر : 1984
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را به تعاونگران و تمامی دست اندرکاران و متولیان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری گیل نوین/به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان: عباس علیزاده در پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را به تعاونگران و تمامی دست اندرکاران و متولیان این حوزه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: ((وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ)) تعاون روشی […]

به گزارش پایگاه خبری گیل نوین/به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان: عباس علیزاده در پیامی فرا رسیدن هفته تعاون را به تعاونگران و تمامی دست اندرکاران و متولیان این حوزه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

((وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ))

تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم درصحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت هاست و تعاونگران باید با باور به نقش و جایگاه خود در مسیر ایفای رسالت خود گام بردارند. امروزه یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارها برای رونق اقتصادی توجه و حمایت از تعاونی ها است. بی شک تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت ها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخش های مختلف، اقدامی شایسته است که می تواند ارزش های معنوی و نتایج مفید اقتصادی در بر داشته باشد. تعاون به عنوان اقدامی مشترک کلید گره گشایی است که در شرایط سخت تحریم می تواند نقش آفرین باشد. در جامعه امروز توسعه بدون مشارکت عمومی مردم فاقد ارزش و اعتبار است و بدین لحاظ اکثر کشورها از نهضت تعاون به عنوان یکی از ابزارهای مهم و موثر در امر توسعه به ویژه توسعه اقتصادی استفاده می کنند؛ چرا که باور به جایگاه و نقش واقعی تعاونی ها در توسعه اقتصادی، با تقویت تعهد پذیری اجتماعی، ضمن کاستن از حجم بالای مسئولیت های دولت و تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی، زمینه ورود صاحب نظران، متخصصان و نخبگان به عرصه اقتصاد و توسعه اشتغال را فراهم می کند. رشد اقتصادی، اشتغال مولد، یکپارچگی اجتماعی، تقویت کارآفرینی و مدیریت، تمرکز سرمایه های کوچک در قالب سرمایه های کلان از اهداف مهم تشکیل شرکت های تعاونی است، لذا یکی از عوامل موثر در تحقق شعار”تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها” است. استان گیلان نیز با داشتن ظرفیت های مناسب در زمینه تولید محصولات کشاورزی، شیلاتی، گردشگری، دریایی، صنایع دستی، می تواند در ایجاد، گسترش و توسعه تعاونی ها و به دنبال آن تولید و اشتغال پایدار نقش مهمی را ایفا نماید.”اینجانب ضمن گرامیداشت هفته تعاون، برای تمامی دست اندرکاران و متولیان این حوزه و جامعه بزرگ تعاونگران استان گیلان که در شرایط سخت تحریم و همه گیری ویروس کرونا با تلاش و کوشش جهادگونه به فعالیت در این عرصه می پردازند آرزوی موفقیت و پیروزی دارم و از درگاه ایزد منان توفیقات روز افزون این عزیزان را در کلیه شئون زندگی و عرصه های اقتصادی مسئلت مینمایم.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=1984
  • منبع : گیل نوین

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.