• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد :

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در «سامد» حضور یافت

  • کد خبر : 2089
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در «سامد» حضور یافت
رشت_گیل نوین_برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد با حضور فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در مرکز سامد استانداری برگزار گردید.

 

به گزارش گیل نوین/ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، فریبرز سعیدی کیا ، با حضور در سامانه ارتباط مردم بادولت«سامد» استانداری گیلان ، به پرسش‌های مطروحه از سوی صنعتگران پاسخ داد.

بر اساس این گزارش ودر راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه اکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تاکیدات استاندار محترم گیلان مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استان های محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد ، از ساعت ۹:۳۰ صبح یکشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان برگزار و به سوالات مردم ، فعالان اقتصادی و صنعتگران تماس گیرنده پاسخ داده شد .

سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

گفتنی است ، پاسخگویی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح ادامه یافت و این در حالی بود که مهم ترین موضوعات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با شماره ۱۱۱ سامانه ارتباط مستقیم مردم با دولت «سامد» ، سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی و اشتغال بود که ضمن بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات ، پاسخ خود را دریافت نمودند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2089
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.