• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
نماینده ولی فقیه در گیلان:

محله های محروم رشت نیازمند توجه ویژه است

  • کد خبر : 2526
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
محله های محروم رشت نیازمند توجه ویژه است
رشت/گیل نوین نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار توجه ویژه به محله های محروم رشت شد و گفت: بخش فرهنگی محله های محروم نیاز به توجه ویژه دارد.

 

به گزارش گیل نوین/ به نقل ازخبرگزاری ابسنا، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار فرمانده و معاونان سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یاد و خاطره جهادگران و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی می داریم.

وی مجاهدت های ملت ایران در دفاع مقدس را الگوی مقاومت برای دیگر ملت های آزاده عنوان کرد و افزود: پاسداشت هفته دفاع مقدس وظیفه تمام آحاد جامعه است و این ایام باید زیبا و پر رنگ برگزار شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر بهره گیری از همه ابزارهایی که هفته دفاع مقدس را مستحکم و بالنده نگه می دارد، بیان کرد: هنوز جایگاه دفاع مقدس برای جامعه تبیین نشده و هفته دفاع مقدس بهترین موقعیت برای تبیین این جایگاه برای نسل معاصر است.

آیت الله فلاحتی، افول موریانه ای آمریکا را از شعله های دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در طول هشت سال دوران دفاع مقدس تعداد ۴۵۰ هزار نفر از گیلان در جنگ به طور مستقیم حضور داشتند.

وی در ادامه خواستار توجه ویژه به محله های محروم رشت شد و گفت: بخش فرهنگی محله های محروم نیاز به توجه ویژه دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رصد محله های محروم و ارائه راهکار برای محرومیت زدایی از این مناطق حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: ایده های جدید در محرومیت زدایی از محله های محروم اثرگذار است.

آیت الله فلاحتی، امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را مولود حوزه های علمیه و مسجد ذکر کرد و یادآور شد: سپاه نیز مولود انقلاب است بنابراین سپاه و انقلاب از هم جدایی ناپذیر هستند.

وی با اشاره به جذب حداکثری جوانان به پایگاه های مقاومت و دعوت این قشر به مساجد، اظهار کرد: از همه شیوه های مشروع برای دعوت جوانان به مساجد باید بهره گرفته شود.

امام جمعه رشت، گرایش جوانان به مساجد را حائز اهمیت خواند و افزود: تلاش کنید جوانان را به مسجد پیوند دهید و بسیج این توانمندی را دارد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سرمایه گذاری دشمن به منظور ترویج بی بند و باری در خانواده ها، بیان کرد: تلاش کنید حجاب را در خانواده ها نهادینه کنید.

وی بر ارتباط با ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: اگر سپاه و بسیج در عرصه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند بسیاری از ولنگاری ها برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: از نیروهای توانمند ولایی و انقلابی در عرصه امر به معروف گو نهی از منکر استفاده کنید.

“شهریور ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا انشعابات غیر مجاز را به انشعابات قانونی تبدیل کنند و از شرایط ویژه حمایتی این شرکت در روند مجازسازی و برقراری انشعابات قانونی برخوردار شوند.

غلامپور افزود: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از مخاطرات ناشی از بیماری کرونا، متقاضیان می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ نیز در این زمینه اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2526
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.