• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

مانور آمادگی مدیریت عملیات زمستانی شهرداری رشت برگزار شد

  • کد خبر : 5320
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
مانور آمادگی مدیریت عملیات زمستانی شهرداری رشت برگزار شد
گیل نوین/گیلان مانور آمادگی مدیریت عملیات زمستانی شهرداری رشت با هدف دستیابی به شهری ایمن، سنجش میزان آمادگی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، مناطق پنجگانه و بخشهای زیر مجموعه شهرداری برگزار شد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – مانور آمادگی مدیریت عملیات زمستانی شهرداری رشت امروز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ با حضور نادر حسینی و حسن کریمی کرنق اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه معاون خدمات شهری و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با بیان اینکه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری رسالت و تکالیف مهمی را بر دوش دارد، اظهار کرد:‌ خوشحالیم که این سازمان پیش‌ از فرا رسیدن فصل سرما، تدابیر لازم را اندیشیده است.

نادر حسینی با تاکید بر اینکه برای داشتن شهری آباد به همراه بهبود خدمات و زیرساختها در شهر، باید همه بخشها مشارکت فعالانه داشته باشند، افزود: خوشبختانه مدتی است که حقوق و دستمزد قشر زحمتکش کارگر در زمان مشخص پرداخت می‌شود که امیدوارم با تدبیر شهردار محترم این کار مثبت همچنان در شهرداری استمرار پیدا کند.

حسن کریمی کرنق دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه در سایه اتحاد و تعامل سازنده می‌توان شهری زیبنده مردم رشت ساخت، عنوان کرد: از مجموعه مدیریت شهری و کلیه بخشهایی که در راستای زیباسازی شهر رشت و ارائه خدمات به شهروندان به صورت شبانه‌ روز تلاش می‌کنند، قدردانی مینمایم.

شایان ذکر است که بابک رمضانی معاون خدمات شهری شهرداری رشت و علیرضا قانع رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری نیز در سخنان خود، کاهش آسیبها، آفات و بیماریها، افزایش طول عمر درختان و درختچه‌ها، جلوگیری از شکستن درختان و شاخه‌ها بر اثر بارشها، رفع نقاط حادثه خیز برای رانندگان در برخورد با شاخه‌ها، زیبایی و مقاوم سازی درختان معابر و بوستانهای سطح شهر را از مهمترین اهداف اجرای عملیات زمستانی برشمردند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=5320
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.