• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
در دیدار با فرماندار تالش مطرح شد؛

مانع زدایی و تقویت تعاونی ها در اولویت برنامه ها قرار دارد

  • کد خبر : 2716
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مانع زدایی و تقویت تعاونی ها در اولویت برنامه ها قرار دارد
رشت/گیل نوین مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: در سال جاری با بازدید های هفتگی و مستمر از واحد های تولیدی بیش از گذشته به مشکلات جامعه کار و تلاش رسیدگی می کنیم.

 

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، عباس علیزاده مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان با محمد حسین شاهکوئی فرماندار تالش در فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

علیزاده در این نشست با ارایه گزارش عملکرد بخش تعاون استان گفت: شهرستان های استان دارای ظرفیت های بالایی در بخش تعاون هستند که باید با برنامه ریزی و مدیریت مناسب ضمن رفع مشکلات شرکت ها زمینه توسعه و گسترش تعاونی ها را نیز فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: نقش شرکت های تعاونی توسعه و عمران با توجه به مزیت هایی که قانون برای این شرکت ها در نظر گرفته در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار با مشارکت مردم بسیار موثر است.

علیزاده تاکید کرد: باید در امر عضوگیری و افزایش سرمایه این شرکت ها و از همه مهمتر جلب اعتماد مردم و ایجاد زمینه فعالیت برای شرکت های تعاونی توسعه و عمران تلاش بیشتری شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان این مطلب تصریح کرد: تحقق این مهم در گروی همت اعضای هیات مدیره تعاونی های توسعه و عمران در تعامل با روسای ادارات تابعه و حمایت فرمانداری و مسئولین شهرستان ها است.

شاهکوئی نیز با بیان اینکه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های مهم است از آمادگی خود برای حمایت و تسهلیگری در فرآیند های عملیاتی و اجرایی شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستان تالش خبر داد

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2716
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.