• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

لزوم تبیین حقایق دفاع مقدس

  • کد خبر : 2656
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
لزوم تبیین حقایق دفاع مقدس
رشت/گیل نوین نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید حقایق گذشته از جمله دوران دفاع مقدس را شناخت.

 

به گزارش پایگاه خبری گیل نوین/ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر آشکار کردن حقایق دوران دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: دشمن حرف های باطل را در کنار حرفهای صحیح روانه ذهن ها می کند تا سخنان نا صحیح باورپذیر جلوه کند.

وی خطاب به گروههایی که در هفته دفاع مقدس فعالیت خواهند کرد گفت:تمرکز فعالان این حوزه بر شناساندن حقایق انقلاب باشد تا ریشه تحریف خشکانده شود.

امام جمعه رشت اضافه کرد: دشمن در جنگ رسانه ای روایت ها واقعیت ها را تحریف می کند تا باورها را تغییر دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر شناساندن ابعاد شخصیتی امام راحل نیز تأکید کرد و گفت: نقش بی بدیل امام خمینی(ره) در مقابله با استکبار باید برای نسل معاصر و آینده تبیین شود.

آیت الله فلاحتی در ادامه به ارتباط مردم و دولت اشاره کرد و گفت: در گذشته در پاره ای موارد شاهد فاصله بین مردم و دولت بودیم که در دولت سیزدهم تلاش بر نزدیکی این دو هستیم.

وی افزود: مسئولان باید حضوری مستمر بین مردم داشته باشند و در طرحهای مهم از مردم نظرخواهی کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: برخی از فرصت گامهای نخست دولت سوءاستفاده می کنند و تا سامان گرفتن دولت، به دنبال ضربه زدن هستند.

امام جمعه رشت در ادامه به انتخاب مسئولان گیلانی هم اشاره و تصریح کرد: من برای استاندار شدن کسی امضاء نداده ام و وزارت کشور در این مورد با تحقیق و بررسی تصمیم خواهد گرفت

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2656
  • منبع : صداو سیماگیلان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.