• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیر کل استاندارد استان گیلان در همایش روز جهانی ایمنی غذا؛

عملکرد مناسب ، تاثیر آن بر سفره مردم قابل مشاهده خواهد بود

  • کد خبر : 26344
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
عملکرد مناسب ، تاثیر آن بر سفره مردم قابل مشاهده خواهد بود
گیل نوین_گیلان: مدیر کل استاندارد استان گیلان در همایش روز جهانی ایمنی غذا با اشاره به اهمیت تدوین استاندارد ها و نظارت بر محصولات تولیدی در تضمین ایمنی و سلامت محصولات غذایی، گفت؛در صورت عملکرد مناسب ، تاثیر آن بر سفره مردم قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش گیل نوین؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا ) ؛ دکتر مجتبی معصومی نژاد-   مدیر کل استاندارد استان گیلان در همایش یک روزه، روز جهانی ایمنی غذا با اشاره به  اهمیت تدوین استاندارد ها و نظارت بر محصولات تولیدی در تضمین ایمنی و سلامت محصولات غذایی ، اظهار کرد؛ در صورت عملکرد مناسب ، تاثیر آن  بر سفره مردم قابل مشاهده خواهد بود.

دکتر مجتبی معصومی نژاد در جمع مسولان  استانی و صاحبان صنایع ، اطهار کرد؛  سازمان استاندارد با تدوین و ارتقای استاندارد ها درحوزه های مختلف، نمونه برداری از محصولات و نظارت در بخش های مختلف در زمینه  ارتقای سلامت و ایمنی غذای مورد مصرف گام برمی دارد و اجرای درست آن از  وقوع بسیاری از موارد غیرمنتظره جلوگیری خواهد نمود.

وی در پایان تلاش و همکاری تمامی سازمان های مرتبط با ایمنی غذا را در تضمین سلامت محصولات بسیار مهم دانست و گفت؛ در صورتی که سازمان های مختلف در حیطه وظایف خود به درستی عمل نموده و  استراتژی های مناسب اتخاذ نمایند، تاثیر مثبت آن را بر سفره مردم خواهیم دید.

گفتنی است ؛ همایش روز جهانی ایمنی غذا به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با مشارکت اداره کل استاندارد استان و با حضور مسئولان استانی، دانشگاهی و صاحبان صنایع مرتبط امروز،شنبه در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه  برگزار شد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=26344

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.