• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

صنعتی سازی ۳۴۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن گیلان

  • کد خبر : 23655
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
صنعتی سازی ۳۴۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن گیلان
گیل نوین_گیلان مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در گفتگوی تلفنی با اخبار ۲۰ شبکه استانی باران از صنعتی سازی ۳۴۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن گیلان خبر داد‌.

به گزارش گیل نوین  به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی در گفتگوی تلفنی با اخبار ۲۰ شبکه استانی باران، با بیان اینکه در راستای طرح نهضت ملی مسکن استان گیلان ۱۲۰ هزار نفر ثبت نامی داشتیم، اظهار کرد: از این تعداد، ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی موثر بودند که پس از پالایش، ۲۷ هزار و ۶۵۰ نفر حائز شرایط شدند.

وی از اجرای ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای رشت، بندرانزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش خبر داد و تصریح کرد: نهضت ملی مسکن رشت با ۶۸۰۰ واحد دارای پیشرفت فیزیکی پنج تا ۵۵ درصد و نهضت ملی مسکن بندرانزلی با ۱۰۰۰ واحد دارای پیشرفت فیزیکی پنج تا ۶۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با اشاره به دستور استاندار گیلان در شورای مسکن استان مبنی بر استفاده از روش های نوین ساخت و ساز، تصریح کرد: در این راستا اقدام به تشکیل کمیته فنی متشکل از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان نمودیم و در حال حاضر ۳۴۹۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان با استفاده از روش های نوین و صنعتی سازی در دست اجراست.

فلاحتگر با بیان اینکه در صورت تامین زمین، اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در سایر شهرها را آغاز خواهیم کرد، گفت: طی توافق های انجام شده در حال سیر مراحل اداری تخصیص بیش از ۱۳۰ هکتار زمین با مشارکت چهار دستگاه برای طرح نهضت ملی مسکن استان هستیم.

وی با اشاره به روند مناسب پیشرفت پروژه ۲۰۰ واحدی شهر رشت، از اتمام ۶۰ واحد تا پایان سال یا اوایل سال ۱۴۰۳ خبر داد و اضافه کرد: روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن استان مناسب بوده و در صورت تامین زمین و تخصیص تسهیلات و آورده متقاضیان، شاهد تسریع در عملیات اجرایی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=23655

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.