• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان

شهید علی لندی نمونه ای عملی از نسل امروز است که فرهنگ ایثار و شهادت را درک و معنا نموده اند

  • کد خبر : 3075
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
شهید علی لندی نمونه ای عملی از نسل امروز است که فرهنگ ایثار و شهادت را درک و معنا نموده اند
رشت/گیل نوبن آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران پیشکسوت به همراه ویژه برنامه اربعین حسینی به همت پایگاه بسیج شهید فیاض بخش در اداره کل تامین اجتماعی گیلان برگزار گردید .

 

 

 

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و در آستانه اربعین حسینی ، آئین باشکوهی با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و نکوداشت ایثارگری ها و رشادتهای رزمندگان غیرتمند برگزار شد .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در ابتدای این برنامه با تسلیت قرار گرفتن در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان و درگذشت عالم ربانی استاد حسن زاده آملی ، دفاع مقدس را عرصه جهادی بزرگ برای صیانت از شرافت ، عزت و کیان یک ملت برشمرده و اذعان داشت : اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین دستاورد و محصول این دوران بوده و نوجوانان و جوانانی همچون علی لندی که رهبر انقلاب او را شهید نامید نمونه عملی از نسل امروزند که این فرهنگ عمیق را درک و معنا نموده اند .

وی تجلیل از انسانهای وارسته و مخلصی که جان برکف در سالهای جنگ تحمیلی به خلق حماسه های بزرگ پرداختند را وظیفه ای اخلاقی در کنار گرامیداشت یاد شهیدان قلمداد نموده و اظهار داشت : محفل امروز از آنجا که مزین به یاد شهیدان و حضور ایثارگران عزیز است دارای فضائی معنوی و ارزشی است .

شایان ذکر است پخش زیارت اربعین ، کلیپ دفاع مقدس ، روایت سالهای جنگ و یاد شهیدان توسط یکی از راویان ایثارگر ، مداحی و سینه زنی ، پخش نماهنگ اربعین و تجلیل از ایثارگران پیشکسوت از برنامه های این آئین باشکوه که بصورت ویدئوکنفرانسی و از طریق صفحه اینستاگرامی پخش گردید ، بود .

سرهنگ منزوی جانشین سازمان بسیج ادارات و کارمندان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ، نماینده امور ایثارگران و معاونین استان از دیگر حاضرین در این محفل معنوی بودند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3075
  • منبع : گیل نوبن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.