• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
تاکید معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه ؛

شناسه‌های کد های QR در معرض دید اربابان رجوع قرار گیرد

  • کد خبر : 23588
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
شناسه‌های کد های QR در معرض دید اربابان رجوع قرار گیرد
گیل نوین_گیلان: معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت طرح سنجش رضایت مردم، اظهار کرد؛ تمامی واحد های تابعه دانشگاه موظف هستند شناسه‌های کد های QR کارکنان را در معرض دید اربابان رجوع قرار دهند.

به گزارش گیل نوین/؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ دکتر مصطفی گل شکن- معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت در کشور، اظهار کرد؛ از سال ۱۴۰۱ طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت در کشور، حسب دستور رئیس جمهور در شورای عالی اداری و به منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی، سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از کارکنان دستگاه های اجرایی تحت سامانه ای در دستور کار قرار گرفت .

وی تصریح کرد ؛ این سامانه، امکان آن را برای شهروندان فراهم می‌کند که در مراجعه به ادارات، بتوانند نظرات خود را نسبت به عملکرد کارکنان دولت به اطلاع مدیران دستگاه‌ها برسانند که ساده‌ترین راه در این خصوص، اسکن‌کردن بارکد درج شده کارکنان دولت و امتیازدهی از طریق پنجره خدمات دولت می باشد.

دکتر گل شکن در ادامه، کوتاه کردن فاصله ارتباط بین مردم و مسئولان، مشارکت دادن و دریافت نظرات مردم، شناخت واحدها و کارکنانی که باعث نارضایتی مردم از نحوه ارائه خدمت توسط کارکنان هستتدو همچنین، افزایش پاسخگویی مطلوب توام با احترام توسط خدمت دهندگان را از جمله اهداف این طرح ذکر کرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، ایجاد نظام انگیزشی برای ذی نفعان مختلف، نگاه تدریجی به بلوغ سامانه، سهولت دسترسی به سامانه با حداقل هزینه، وجود متولی واحد در این زمینه، استانداردسازی مؤلفه های کیفیت و روزآمدسازی دوره ای آن، عدم دریافت اطلاعات تکراری از متقاضی خدمت و دسترسی به داده های کاربران با اطلاع و رضایت آنان را مهم ترین الزامات طراحی و پیاده سازی این سامانه دانست.

دکتر گل شکن با بیان این‌که ثبت میزان رضایت‌مندی ارباب رجوع از طریق اسکن شناسه دوبعدی QR Code یا شماره‌گیری USSD کارمندان امکان پذیر است، افزود؛ معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه برای هریک از کارمندانی که در ارتباط با ارباب‌رجوع هستند، شناسه دو بعدی نظرسنجی تهیه کرده است و کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائه‌دهندگان خدمات در تمامی واحدهای دانشگاه تهیه و نصب شده است.

وی در پایان تاکید کرد؛ تمامی واحد های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گیلان ملزم می باشند شناسه‌ها را در معرض دید ارباب رجوع قرار دهند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=23588

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.