• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

شتاب گیری طرح های مقاوم سازی شبكه های توزیع برق پیش از فصل سرما

  • کد خبر : 2819
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
شتاب گیری طرح های مقاوم سازی شبكه های توزیع برق پیش از فصل سرما
رشت/گیل نوین  آیین بهره برداری اصلاح و جایگزینی 1000 متر شبکه سیمی فرسوده با صرف هزینه 7300 میلیون ریال به کابل خودنگهدار در روستای سفید داربن شهرستان املش برگزار شد.

به گزارش گیل نوین/محمد اسماعیل هنرمند ازتلاشهای امور های توزیع برق شهرستانها و همچنین از صبر ، شکیبایی و همراهی خوب مردم قدردانی کرد و گفت: در شهرستان املش تا مرداد سال جاری با صرف هزینه بیش از ۸ میلیارد ریال، به منظورتامین برق مطمئن با شناسایی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود در شبکه توزیع برق نسبت به اصلاح و جایگزینی ۵٫۳۶ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خود نگهدار اقدامات موثری انجام شده است.

هنرمند خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ نیز بیش از ۲۳ کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان املش احداث شده است.

وی اضافه کرد: هدف اصلی و نهایی شرکت حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکین و افزایش کیفیت خدمت رسانی است.

محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.irیا کافه بازار بانصب این اپلیکیشن جامع و کار بردی از مزایای آن استفاده کنند.

درحاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر امام جمعه شهرستان املش ضمن بازدید از اجرای پروژه مذکور اظهار داشت: تلاش های کارکنان امور توزیع برق املش و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیر است .

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2819
  • منبع : گیل نوین۱

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.