• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان خبر داد:

سه خانه ی بهداشت استان توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی تجهیز شد

  • کد خبر : 5310
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
سه خانه ی بهداشت استان توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی تجهیز شد
گیل نوین/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان از تجهیز سه خانه ی بهداشت در روستاهای استان توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی خبر داد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دتنشگاه؛ دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به تجهیز سه خانه ی بهداشت در سطح استان توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی اظهار داشت: به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس شرکت داروسازی عبیدی، سه خانه ی بهداشت در روستاهای استان گیلان توسط این شرکت تجهیز شد.

وی با تقدیر از توجه و تلاش این شرکت برای تجهیز امکانات خانه های بهداشت روستاهای گیلان افزود: امکانات لازم برای خانه های بهداشت روستاهای نوده رودبار، لام بشکست رودسر و لمیر تالش توسط شرکت داروسازی دکتر عبیدی تامین شد.
معاون بهداشتی دانشگاه با تاکید بر اهمیت نقش خانه های بهداشت در نظام سلامت کشور و استان گفت: مطمئنا فعالیت خانه های بهداشت در اقصی نقاط استان نقشی غیرقابل انکار در تامین سلامت جامعه دارد به طوری که در کنترل انواع بیماری ها و حتی ویروس کرونا و اجرای فرایند واکسیناسیون کووید، به خوبی شاهد تاثیر خانه های بهداشت و مراقبین سلامت و بهورزان در سراسر استان بوده و هستیم.
وی با استقبال از حضور خیرین در حوزه ی سلامت و کمک به تامین تجهیزات لازم در خانه های بهداشت تصریح کرد: با تجهیز هر چه بیشتر خانه های بهداشت در سراسر استان می توانیم سطح خدمات بهداشتی به مردم را ارتقا دهیم.

 

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=5310
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.