به گزارش گیل نوین/دکتر مشایخی که به همراه تنی چند از کارشناسان تیم بازرسی سازمان بیمه سلامت در مدت ۳ روز فرآیندهای کاری جاری بیمه سلامت گیلان را مورد ارزیابی قرار داد گفت : در این مدت فرآیندهای کاری شامل برنامه استراتژیک و عملیاتی ، بودجه ، سیستم مدیریت کیفیت و بهره وری اداره کل و شهرستانهای تابعه مورد ارزیابی و ممیزی قرار گرفت.
وی افزود : بررسی های انجام شده و نتایج حاصله را بسیار مطلوب خواند و خاطرنشان کرد انجام درست فرآیندها در سازمانها در نهایت باعث بهره وری بهتر و ارائه خدمات مطلوب و در نهایت رضایتمندی بیمه شدگان را در پی خواهد داشت.