• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان:

روند اجرایی احداث پل در روستاهای کوده و سه سار صومعه سرا در مراحل پایانی است

  • کد خبر : 5451
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
روند اجرایی احداث پل در روستاهای کوده و سه سار صومعه سرا در مراحل پایانی است
گیل نوین/گیلان مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: پل روستای کوده با پیشرفت 90 درصدی و پل روستای سه سار با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در دست اجرا می باشد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان، مهندس دائمی در  بازدید از ۲ پروژه احداث پل در روستاهای کوده و سه سار شهرستان صومعه سرا به اقدامات بنیاد مسکن در اجرای طرح توسعه روستایی اشاره کرد و گفت: اجرای پل روستای کوده از سال ۱۳۹۷ با تخصص اعتبار بالغ بر ۱۶۲۲۰ میلیون ريال آغاز شد.

وی افزود: این پل با سازه و اجرای ۱۰ عدد شمع بتنی به طول ۲۰ متر و با عرض۶ متر با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال احداث میباشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در خصوص احداث پل روستای سه سار گفت : بر اثر سیل مهر ماه ۱۳۹۷ پل این روستا تخریب شد و با توجه به اختصاص اعتبار به میزان ۸۶۰۰ میلیون ريال پل کالورتی به طول ۲۵ متر و عرض ۳/۲۰ دارای ۴ گوشواره بتنی ۳متری با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در دست اجرا می باشد.

در این بازدید کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان جهت اجرای پروژه‌های با کیفیت در روستاها اظهارداشت: اجرای پروژه‌های با کیفیت و برابر با قوانین توسط بنیاد مسکن سبب رضایت مردم شده است.

وی بر گسترش همکاری و تعاملات بین این دو مجموعه در راستای حل مشکلات این روستاها و توسعه آن تاکید کرد و آمادگی خود رابرای پیشبرد اهداف این نهاد اعلام کرد.

گفتنی است محمدرضا کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان گیلان، مهندس بشیری سرپرست معاونت عمران روستایی بنیاد، مهندس جوادی سرپرست بنیاد مسکن شهرستان صومعه سرا، سیده فاطمه رضوی ذیحساب بنیاد مسکن استان  در بازدید از ۲ پروژه احداث پل در روستاهای کوده و سه سار شهرستان صومعه سرا حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=5451
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.