• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
در نشست کمیته علمی جوانی جمعیت؛

راهکارهای عملیاتی در راستای جوانی جمعیت ارائه شد

  • کد خبر : 20479
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
راهکارهای عملیاتی در راستای جوانی جمعیت ارائه شد
گیل نوین_گیلان در نشست کمیته علمی جوانی جمعیت که با حضور معاون آموزشی برگزار شد، ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای جوانی جمعیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گیل نوین/به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ دکتر افشین شفقی- معاون آموزشی در نشست کمیته علمی جوانی جمعیت با اشاره به پیشینه ای از برنامه عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی، اظهار  داشت ؛ مسیر دشواری در پیش داریم اما با تلاش مضاعف و برنامه ریزی می توانیم گام بلندی در راستای این مهم، برداریم.

وی در ادامه بااشاره به اهداف و عملکرد کمیته علمی افزودن رشته های تحصیلات تکمیلی  همچون ؛ کارشناسی ارشد مشاوره در مامایی، دکترای مامایی و فلوشیپ نازایی را  که در سند توسعه متوازن دانشگاه قرار دارد  در این مسیر، بسیار مثمرثمر دانست.

در ادامه ، دکتر آبتین حیدرزاده- دبیر برنامه عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی و دبیر کمیته علمی جوانی جمعیت  نیز با بیان مطالبی در خصوص چاله جمعیتی و چالش های آن و نیز بررسی مشکلات بومی، راهکارهایی در این خصوص ارائه کرد.

در پایان  دکتر محمدرضا نقی پور- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز به دست آوردن آمار دقیقی در زمینه های ازدواج، طلاق، فرزندآوری و سالمندی را برای طرح های تحقیقاتی، از اهداف قرارگاه جوانی جمعیت عنوان کرد.

گفتنی است ؛ در نشست کمیته علمی جوانی جمعیت، مدیران امور آموزش، تحصیلات تکمیلی ، آموزش مداوم ، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی و مدیر طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ،حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=20479

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.