• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
به منظور پیگیری مشکلات بهداشت و درمان استان گیلان صورت گرفت:

دیدار نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه

  • کد خبر : 24922
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
دیدار نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه
گیل نوین_گیلان: نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای به منظور پیگیری مشکلات بهداشت و درمان استان گیلان با معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گیل نوین؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گبل وب دا)؛ به منظور پیگیری مشکلات بهداشت و درمان استان گیلان جبارکوچکی نژاد_نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با دکتر مصطفی گل شکن_معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست دکتر گل شکن با تاکید بر نقش و اهمیت دریافت مطالبات دانشگاه از سایر دستگاه ها برای پیشبرد پروژه ها، پرداخت معوقات به پرسنل شاغل و بازنشسته وهمچنین پیمانکاران، به بیان آخرین وضعیت روند پیشرفت پروژه پروژه های عمرانی بهداشت و درمان در استان گیلان پرداخت.

وی اظهار کرد؛ طبق آخرین صورت وضعیت عملکرد ارائه شده،  تاکنون ۵۴ پروژه عمرانی با زیربنای ۸۰۳۶ متر مربع با ارزش، بیش از ۲۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است و برای سالی آتی ۷۵ پروژه عمرانی با زیربنای ۶۱۰۰۰ متر مربع در دست اقدام است که طبق برنامه ریزی های  معاونت توسعه در هفته سلامت و دهه فجر افتتاح خواهند شد.

دکتر گل شکن در ادامه با اشاره به لزوم سازو کار مناسب در روابط مالی و فضای همکاری بهتر در بین دستگاه ها ، ایجاد قوانین متناسب با این روابط مالی را مستلزم تحقق این امر برشمرد و گفت ؛ با  بررسی کارشناسی دقیق مشکلات توسط متخصصان مالی دستگاه ها و ارائه راهکار های راهبردی به نمایندگان مردم می توان شاهد ایجاد فضای مناسب و مستمری در حوزه تنقیح قوانین در راستای کارآمدی تمامی دستگاه های کشور بود.

در پایان این نشست ، در راستای پیگیری های صورت گرفته از سوی دکتر گل شکن مقررشد، اقدامات لازم جهت برطرف نمودن مسائل و مشکلات بهداشت و درمان استان گیلان و سرعت بخشیدن به روند دریافت مطالبات دانشگاه ، صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24922

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.