• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

دیدار مدیران و دبیران اعضای مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان با مدیر مخابرات منطقه گیلان

  • کد خبر : 22571
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
دیدار مدیران و دبیران اعضای مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان با مدیر مخابرات منطقه گیلان
گیل نوین_گیلان جلسه معارفه و آشنایی با دبیران مجمع مشورتی نظام مسائل استان با حضور مدیران و دبیران مجمع مشورتی نظام مسائل استان و شهرستان رشت در دفتر مدیر مخابرات منطقه گیلان برگزار شد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان، ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای اعضا و ارکان مجمع، توصیه‌هایی را به جهت پیشبرد هدفمند و انقلابی برنامه‌های پیش روی مجمع ارائه نمودند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و سردار حاج قاسم سلیمانی، با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از اعضای مجمع خواستند تا باشناخت دقیق و جامع از ظرفیت ها ،تهدیدها ،فرصت ها و قوت های شهرستان نسبت به شناسایی مسائل اهتمام نمایند.

مهندس حسنی با توصیه بر این که هر کارگروه برای بازه‌های زمانی کوتاه مدت یک یا دو مسئله مهم و اساسی را در دستور کار خود قرار دهد و تلاش کند تا همان را به نتیجه برساند.

وی در پایان جلسه ضمن اعلام همراهی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مجمع مشورتی نظام مسائل استان، از اعضای جلسه خواستند که هدف همه ما باید انجام صحیح کارها باشد نه حفظ جایگاه، تا انشالله خیر و برکت هم در زندگی و هم در کارهای ما جاری و ساری باشد.

در ادامه جلسه معاشرتی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان ضمن تقدیر از مدیر مخابرات منطقه گیلان از فرصتی که در اختیار اعضای مجمع قرار داده‌اند به اهمیت جایگاه و نقش مجمع در دولت مردمی اشاره نمودند و بیان داشتند که مجمع مشورتی به عنوان بازوی مشورتی، می‌تواند در جهت رفع مسایل و مشکلات استان و شهرستان و بالفعل نمودن ظرفیت‌های موجود گامی موثر بردارد.

وی با بیان اینکه وظیفه و هدف اصلی مجمع، مطالبه گری منصفانه،مؤدبانه،معقولانه و مجدانه می‌باشد، اظهار داشت که؛ مجمع مشورتی نظام مسائل استان بواسطه برخورداری از دبیران و اعضای اندیشمند، محقق و فعال در کارگروه‌های مختلف فعال می باشد.

در پایان جلسه هر یک از دبیران کارگروه‌های مجمع، ضمن معرفی خود به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌‌ها در حوزه مربوط به کارگروه‌های خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=22571

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.