• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان:

دستگیری عاملان درگیری و شرارت در منطقه گلسار رشت

  • کد خبر : 1470
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
دستگیری عاملان درگیری و شرارت در منطقه گلسار رشت
جانشين فرمانده انتظامي استان ازدستگیری عاملان درگیری و شرارت درمنطقه گلسار شهرستان رشت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری گیل نوین/ به نقل از خط گیلان، سرهنگ “حسین حسن‌پور” در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت حفظ نظم و امنیت گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین شهروندان با مخلان نظم و امنیت به صورت قانونی برخورد می‌کند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی گزارش یکی از شهروندان در خصوص درگیری و اخلال در نظم عمومی توسط تعدادی از اراذل و اوباش در منطقه گلسار شهرستان رشت، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهمان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستور دستگیری آنها صادر شد اذعان داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی با تلاش همه جانبه نسبت به دستگیری ۵ نفر اراذل و اوباش این پرونده اقدام کردند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه این اراذل و اوباش که با اخلال در نظم عمومی و درگیری با یکدیگر موجب اخلال در نظم عمومی شدند تصریح کرد: اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی است و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ حسن‌پور علت درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و بیان داشت: متهمان ۲۳، ۲۴، ۳۷، ۳۸ و ۲۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=1470
  • منبع : خط گیلان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.