• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
"فرمانده انتظامی رشت خبر داد::

دستگيری عامل رعب و وحشت خيابان نامجو رشت

  • کد خبر : 2764
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
دستگيری عامل رعب و وحشت خيابان نامجو رشت
رشت/گیل نوین فرمانده انتظامی رشت گفت: ماموران کلانتری 11 اراذل و اوباشي را که با سلاح سرد باعث ايجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی در خیابان نامجو شهر رشت شده بود را دستگير كردند.

به گزارش گیل نوین/سرهنگ محمود حافظی با اشاره به برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی افزود: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله مي‌كند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وي در ادامه گفت: در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر یک مورد اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد توسط یک نفر اراذل و اوباش در خیابان نامجو شهر رشت روبروی کلنیک امام سجاد (ع)، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت با بيان اينكه ماموران کلانتری ۱۱ بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و پس از مشاهده متهم ابتدا با اقدامات پشگیرانه سعی در آرام کردن فرد شرور را داشتند افزود: متهم به هشدارهاي پليس توجه نكرد كه در نهايت با اقدامات صورت گرفته اين فرد دستگير شد.
اين مقام انتظامي با تصريح بر اينكه فرد دستگير شده در حالت طبيعي نبوده و از اراذل و اوباش سابقه‌دار است اذعان داشت: در بازرسي از متهم ۲۰ ساله مقداري موادمخدر کشف كه پس از تشكيل پرونده، اين فرد براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ حافظي در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پليس در چارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2764
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.