• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان :

بخش تعاون در شهرستان صومعه سرا با اشتغالزایی مطلوب خوش در خشید

  • کد خبر : 2390
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
بخش تعاون در شهرستان صومعه سرا با اشتغالزایی مطلوب خوش در خشید
رشت_گیل نوین__عباس علیزاده گفت:در سالجاری به رغم مشکلات اقتصادی و بیماری کووید افتتاح تعداد طرح های تعاونی و میزان سرمایه گذاری این طرح ها کم نظیر بود.

به گزارش گیل نوین/ به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار روفاه اجتماعی استان گیلان،آیین تجلیل از شرکت های تعاونی برتر شهرستان صومعه سرا با حضور علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان، دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و تعاونگران به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علیزاده پیش از آیین تجلیل در نشست با مسئولان و تعاون گران گفت: ۱۲۳ شرکت تعاونی فعال با عضویت ۳ هزار و ۹۳۷ نفر و ایجاد اشتغال برای قریب به یک هزار و دویست نفر بیانگر ظرفیت های بالای بخش تعاون در شهرستان صومعه سرا است.

وی اضافه کرد: با توجه به وسعت و وجود منابع خدادادی در این شهرستان انتظار داریم با حمایت و مدیریت صحیح از این ظرفیت ها در بخش تعاون استفاده شود.

علیزاده با برشمردن مزایای شرکت تعاونی توسعه و عمران و اهداف تشکیل این شرکت ها خاطر نشان کرد: باید به شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستان نگاه ویژه ای شود.

وی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت های شهرستانی و واگذاری فعالیت های غیر حاکمیتی به شرکت های تعاونی توسعه و عمران با تعامل و حمایت مسئولان در توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان های استان نقش بسزایی دارد.

علیزاده تاکید کرد: در سایه این حمایت ها اعضای هیات مدیره این شرکت ها نیز باید در فرآیند عضوگیری، جلب اعتماد و مشارکت بیشتر مردم و افزایش سرمایه تلاش کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به استقرار دولت جدید و نگاه ویژه حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به بخش تعاون ابراز امیدواری کرد تا با تلاش مضاعف؛ اشتغال پایدار از مسیر تعاون در استان محقق شود.

در پایان از شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان صومعه سرا با عضویت۱۱۳۰نفر و اشتغال مستقیم ۵ نفر ،شرکت تعاونی گلهای روی زمین باعضویت ۷نفر و اشتغال مستقیم ۲۷ نفر، شرکت تعاونی اعتبارفرهنگیان با عضویت ۲۱۴ نفر و اشتغال مستقیم ۱ نفر، شرکت تعاونی طاهرمرغ صومعه سرا با عضویت ۷ نفر و اشتغال مستقیم ۵ نفر،شرکت تعاونی سواری داران صومعه سرا با عضویت ۷۰ نفر و اشتغال مستقیم ۲ نفر تجلیل شد.”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2390
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.