• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

حضور مدیر مخابرات منطقه گیلان در چهلمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان

  • کد خبر : 22406
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۳:۳۱
حضور مدیر مخابرات منطقه گیلان در چهلمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان
گیل نوین _گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان، مدیرکل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس ، مدیر مخابرات منطقه گیلان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی چهلمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان؛ دکتراسدالله عباسی استاندار گیلان در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، اظهار کرد: به برکت خون شهدا وحدت در جبهه مقاومت جواب داده و اسلام با وجود شرایط خفقان رسانه‌ای که دشمنان و استکبار جهانی ایجاد کرده، در جهان فراگیر شده است.

وی افزود: امروز این موج ایجاد شده از اسلام خواهی و استکبار ستیزی به هیچ وجه فروکش نخواهد کرد و زوال استکبار جهانی را شاهد خواهیم بود و همه این دستاوردها مرهون خون شهدای ماست.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: از اینرو باید بیش از پیش به فرهنگ ایثار و شهادت توجه داشته باشیم و با توجه به اینکه شهدا چراغ راه ما هستند، باید تلاش کنیم که همیشه این مسیر روشن بماند و الگوی ما باشد.

استاندار گیلان به استفاده از همه ظرفیتها برای تکمیل موزه دفاع مقدس در گیلان اشاره و بیان کرد: همه زیرساختهای این مجموعه باید به سرعت احداث و تکمیل شود تا در بهره برداری آن با مشکل مواجه نشویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: موزه دفاع مقدس یکی از مطالبات مردم و خانواده شهداست که فاز نخست آن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف آن است با راه اندازی این مرکز، نسل جدید را با ایثارگری‌های رزمندگان بیشتر آشنا شوند چنانکه روایتگری در کنار ارائه آثار تاریخی برای جوانان و نوجوانان اثر بیشتری داشته باشد تا نسل امروز بهتر رشادتهای رزمندگان را درک کنند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=22406

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.