• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

حضور فعال مناطق آزاد در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ

  • کد خبر : 26393
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
حضور فعال مناطق آزاد در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ
گیل نوین_گیلان: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی که به نمایندگی از مناطق آزاد در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ روسیه شرکت کرده است، به بیان مزیت‌های رقابتی مناطق آزاد بعنوان بهشت سرمایه گذاری ایران برای تجار و بازرگانان خارجی پرداخت.

به گزارش گیل نوین؛به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان به نمایندگی از مناطق آزاد کشورمان با حضور در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ روسیه به بیان مزیت های رقابتی مناطق آزاد ایران پرداخت.

سیاهکارزاده در نشست تخصصی توسعه اکوسیستم ها، مباحثه بین المللی در رابطه پارک های فناورانه که با حضور نمایندگانی از مناطق آزاد امارات متحده عربی، هند و پارک‌های علم و فناوری روسیه، برپا شد، با بیان اینکه مناطق آزاد ایران، بهشت سرمایه گذاری هستند تبیین ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشورمان پرداخت.

همچنین در راستای ایفای نقش بیشتر این سازمان در فرآیند همکاری های بین المللی، در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی ۲۰۲۴ سن پترزبورگ روسیه، تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با انجمن همکاری های اقتصادی و حقوقی ایران و روسیه منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف تسهیل و توسعه معاضدت ها و ارائه مشاوره های حقوقی، سرمایه گذاری به فعالین اقتصادی دو کشور به امضای مدیرعامل این سازمان و مدیر انجمن مزبور رسید.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=26393

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.