• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
بارش برف در گیلان؛

جاده‌هایی که سفیدپوش شدند/ ارتفاع برف در این منطقه به ۶۰ سانتی متر رسید

  • کد خبر : 9515
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
جاده‌هایی که سفیدپوش شدند/ ارتفاع برف در این منطقه به ۶۰ سانتی متر رسید
گیل نوین/گیلان مدیرکل راهداری گیلان از بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی استان گیلان خبر داد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از ایسنا، فریبرز مرادی مدیرکل راهداری گیلان از بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در این محورها هستیم.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش ۲۵ سانتی برف در محور سیاهکل – دیلمان خبر داد و تصریح کرد: در محورهای محور بهارستان – آقچای، لنگرود – بلوردکان، اطاقور – خرما، رودسر – لات محله، زیاز – شوک، فومن – ماسوله، ماسال – گیلان، رودبار – حشمت آباد، قوشه لانه و کلیشم و شفت – امامزاده ابراهیم نیز بین ۵ تا ۱۰ سانت برف باریده است.
مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس نیز بارش ۶۰ سانتی گزارش شده است، گفت: شاهد بارش خفیف برف، کولاک و یخبندان در گردنه حیران هستیم.
وی با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان یادآور شد: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل – خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=9515

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.