• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد:

توسعه واکسیناسیون کرونا به تمام خانه های بهداشت استان

  • کد خبر : 4403
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
توسعه واکسیناسیون کرونا به تمام خانه های بهداشت استان
گیل نوین/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر واکسیناسیون کرونا به تمامی خانه های بهداشت استان گفت: در حال حاضر در استان از لحاظ موجودی واکسن هیچ کمبودی نداریم.

 

به گزارش گیل نوین/ به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه؛ گزارش اولین پایلوت برنامه عملیاتی توسعه واکسیناسیون کرونا به تمامی خانه های بهداشت تابعه ی مرکز جامع سلامت نوخاله ی صومعه سرا از شهریور ماه امسال در حضور معاون بهداشتی ارائه شد.
در این گزارش که توسط دکتر محمد زهری –پزشک خانواده ی شبکه بهداشت و درمان صومعه سرا- ارائه شد، اجرای واکسیناسیون در خانه های بهداشت موفقیت آمیز اعلام و بر اجرای هر چه سریعتر آن به تمام شهرستان ها تاکید شد.
دکتر آبتین حیدرزاده در حاشیه ی این ارائه، با تایید اجرای واکسیناسیون کرونا به تمامی خانه های بهداشت سراسر استان اظهار داشت: در تمامی شهرستان ها پزشک خانواده موظف است به همراه تیم خود برای پوشش واکسیناسیون منطقه ی خدمت خود اقدام کند.
معاون بهداشتی دانشگاه افزود: در حال حاضر در استان از لحاظ موجودی واکسن هیچ کمبودی نداریم و باید دلایل نبود رغبت از سوی کسانی که دز دوم واکسن شان را به تعویق می اندازند، پیدا و برای رفع آن اقدام کرد.
وی با بیان اینکه گیلان از لحاظ پوشش واکسیناسیون کرونا در سطح کشور از جایگاه برتری نسبت به بسیاری از استان ها برخوردار است گفت: بیش از ۸۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان تاکنون دز اول واکسن کرونا و بیش از ۵۱ درصد هم دز دوم را دریافت کرده اند.
دکتر حیدرزاده تاکید کرد: اجرای پوشش واکسیناسیون کرونا در سطح خانه های بهداشت سراسر استان می تواند سرعتبخش هر چه بیشتر فرایند واکسیناسیون و موجب دسترسی کامل همه ی مردم در اقصی نقاط استان به واکسن کرونا باشد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=4403
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.