• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان: 

توسعه فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت از اولویت های اصلی در برنامه های اجرایی است

  • کد خبر : 3952
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
توسعه فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت از اولویت های اصلی در برنامه های اجرایی است
رشت/گیل نوین جلسه تصمیم گیری در خصوص احداث مراکز دارالقرآن در سطح شهرستان های استان، با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، حاج بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز، غریب معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان استان، صفائی رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.

 

به گزارش گیل نوین/ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان، در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از خدمات خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: خیرین همیشه همراه ما در تحقق رسالت اهداف نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هستند و در این امر خیر نیز، یقیناً پشتیبان و همراه ما خواهند بود.
وی با بیان اینکه احداث مراکز دارالقرآن‌ با هدف توسعه فرهنگ متعالی قرآنی مورد اهتمام جدی مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان می باشد، تصریح نمود: یکی از اولویت های اصلی ما در برنامه های اجرایی، توسعه فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت است.
مهندس دقیق با تاکید بر اینکه برای توسعه مراکز دارالقرآن‌، نیاز به حمایت خیرین محترم داریم، ابراز داشت: انسان با بهرمندی از برکات مادی و معنوی قرآن کریم به آرامش فکری و روحی می رسد و خیرین نیز عاشقانه مایل به ارائه خدمات قرآنی به جامعه هستند.
وی با بیان ضرورت توسعه مراکز دارالقرآن‌، افزود: انسان ها در پرتو تعلیم و تربیت قرآنی، می توانند به کمال برسند و دارالقرآن‌ها در این مسیر نقش مهمی دارند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با اشاره به نقش برجسته قرآن برای جامعه بشریف اذعان داشت: سعادت و کمال انسان در گرو پیوند با این کتاب آسمانی، قرآن کریم است.
شایان ذکر است این جلسه به منظور بسط و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی، یادگیری قرآن، تقویت انس دانش آموزان و فرهنگیان با قرآن کریم و توسعه کمی و کیفی مراکز دارالقرآن ها در اجرای تفاهم نامه مشترک؛ جامعه خیرین مدرسه ساز، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3952
  • منبع : گیل نوبنن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.