• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان؛

توجه به سلامت سالمندان و بازنشستگان یکی از مهمترین اولویت های سازمان تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 3258
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
توجه به سلامت سالمندان و بازنشستگان یکی از مهمترین اولویت های سازمان تامین اجتماعی است
رشت/گیل نوین دکتر قنبر پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با گرامیداشت فرا رسیدن اول اکتبر، نهم مهرماه روز جهانی سالمندان ، گفت:توجه به سلامت سالمندان و بازنشستگان یکی از مهمترین اولویت های سازمان تامین اجتماعی است.

 

به گزارش گیل نوین/ دکتر قنبرپورسرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان طرح حمایت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را در همین راستا بیان کرد و افزود:خدمات بستری درمان بیمه‌شدگان ۶۵ ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی استان( حتی شهرستان هایی که سازمان تامین اجتماعی دارای بیمارستان ملکی است) رایگان می باشد.
وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی دیابت و فشار خون در ابتدای سالجاری در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تصریح کرد: توسعه این خدمات در راستای توجه به سلامت سالمندان و بازنشستگان عزیز بوده است .
دکتر قنبرپور با تاکید به اینکه بیماری های مزمن چون دیابت ، فشارخون بالا ، بیماریهای قلبی عروقی سالمندان را بیشتر مبتلا می کند، خاطرنشان کرد: برای کنترل بیماری این بیماران پرونده الکترونیکی توسط پزشکان مراکز ملکی تشکیل می شود هم اکنون نزدیک به ۹۲ هزار پرونده الکترونیکی بیماران مزمن در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان تشکیل شدکه کار نظارت بر درمان این بیماران توسط همکاران پزشک در مراکز ملکی استان انجام می گیرد.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان یکی دیگر از طرح های حمایت از سالمندان را راه اندازی کلینیک سالمندی در پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت در آینده نزدیک بیان کرد و گفت: هم اکنون اقدامات اولیه ازجمله آموزش پرسنل و آماده سازی بستر الکترونیکی پرونده سالمندی در حال انجام است.”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3258
  • منبع : گیل نوبن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.