• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با شهردار بندر کیاشهر مطرح شد

تقویت تعاملات دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر

  • کد خبر : 3887
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
تقویت تعاملات دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر
رشت/گیل نوین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با شهردار بندر کیاشهر دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار تاکید شد تعاملات دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر تقویت شود.

 

به گزارش گیل نوین/به نقل از واحد خبر مديريت روابط عمومي شهرداری بندر كياشهر، علی اوسط اکبری مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه معاونین و هیات همراه با مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر دیدار و گفت‌وگو کرد و تقویت تعاملات دوجانبه بین سازمان منطقه آزاد و شهرداری بندر کیاشهر تاکید قرار گرفت.

براساس این گزارش در این دیدارمدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن آرزوی موفقیت برای مرتضی عاطفی در جهت اجرای پروژه‌های مشترک فی‌مابین اظهار امیدواری کرد و گفت: با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق به زودی اتفاقاتی بسیار خوب و کاربردی در تعاملات دوجانبه شهرداری بندر کیاشهر و سازمان منطقه آزاد انزلی رقم خواهد خورد.

همچنین مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر نیز در این دیدار ضمن تشریح پاره‌ای از موضوعات توسعه‌محور اظهار داشت: حاصل همکاری بین سازمان منطقه آزاد انزلی و شهرداری بندر کیاشهر در آینده‌ای نزدیک آثار و خروجی عملیاتی مثبتی خواهد داشت.

شهردار بندر کیاشهر در پایان ضمن تشکر از حضور علی‌اوسط اکبری‌مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، رئیس حوزه و مدیر روابط عمومی منطقه آزاد از شروع فعالیت‌های گسترده بین منطقه آزاد و شهرداری کیاشهر ابراز خرسندی کرد.”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=3887
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.