• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

  • کد خبر : 24554
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور
گیل نوین_گیلان: ششمین نشست معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به علت کسب امتیاز کامل در کارگروه های «مرجعیت علمی و آینده نگاری» و «همگرایی در تعالی علوم و فناوری های پیشرفته» تقدیر بعمل آمد.

به گزارش گیل نوین؛به نقل از گیل وبدا؛ ششمین نشست معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر ابوالفضل باقری فرد- معاون آموزشی وزیر بهداشت، دکتر افشین شفقی- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سایر معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور صبح امروز در محل سالن اجلاس وزارت بهداشت برگزار شد.

در این نشست، مباحثی شامل: گزارش برنامه عدالت، تعالی و بهره وری، مسائل مرتبط با بودجه آموزشی، نسخه نویسی و رزومه اجتماعی، ساماندهی رشته مقاطع و پانل بین المللی سازی مطرح شد.

در ادامه این نشست، ۴ کلان منطقه و ۳ دانشگاه منتخب، تقدیر شدند.

در این راستا از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت کسب امتیاز کامل در کارگروه های «مرجعیت علمی و آینده نگاری» و «همگرایی در تعالی علوم و فناوریهای پیشرفته» با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است این دو کارگروه از مجموعه کارگروه های برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند و دکتر ایده دادگران- مسئول کارگروه مرجعیت علمی و آینده نگاری و دکتر ایرج نیکوکار- مسئول کارگروه همگرایی در تعالی علوم و فناوری های پیشرفته می باشند.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24554

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.