• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

تجلیل رؤسا و کارشناسان خبره مدیریت IT دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  • کد خبر : 24956
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
تجلیل رؤسا و کارشناسان خبره مدیریت IT دانشگاه علوم پزشکی گیلان
گیل نوین_گیلان: رؤسا و کارشناسان خبره مدیریت IT دانشگاه علوم پزشکی گیلان به پاس تلاش‌های راهبری آن‌ها در نظام سلامت تجلیل و تقدیر شدند.

به گزارش گیل نوین؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ صبح امروز نشست مشترک مدیر و کارکنان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست از تلاش‌های کارکنان حوزه مدیریت آمار و فناوری تقدیر و زحمات شبانه‌روزی آن‌ها را در جهت حفظ و ارتقای بخش مدیریت مجازی قابل تحسین دانست.

دکتر مهرداد گودرزوند چگینی- نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نقش راهبری IT در نظام مدیریتی، از عزم مجلس در جهت تقویت بنیان‌های ساختاری و محتوایی فضای مجازی و اطلاعاتی در کشور خبر داد.

گفتنی است در ابتدای این نشست گزارشی پیرامون اقدامات و برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ارایه و تبیین شد.

همچنین در پایان این نشست از رؤسای گروه و کارشناسان خبره مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر و تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=24956

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    قوانین ارسال دیدگاه
    • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
    • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.