• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

تجلیل از ناجیان غریق کنارساحل که‌ جان چند نفر از مسافران را نجات دادند

  • کد خبر : 2794
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
تجلیل از ناجیان غریق کنارساحل که‌ جان چند نفر از مسافران را نجات دادند
رشت/گیل نوین صبح امروز مراسم تجلیل و تقدیر از منجیان غریقی که طی هفته جاری جان چند نفر از هم میهنانمان را در سواحل شهرستان رشت نجات دادند برگزار شد.

 

به گزارش گیل نوین/ منصور غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهر رشت در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات اقای حسین میرزایی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان و همچنین اقای امیر مومنی رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت عنوان داشت : نجات غریق را باید خدمت به مردم تلقی کرد. در واقع کار ناجیان غریق ایثارگرانه و دلی می باشد و این کار ستودنی و ارزشمند است.
در ادامه این مراسم منجیان غریق مشکلات و شرایط سختی که با آن روبرو هستند را مطرح کردند و درخواست کمک و توجه بیشتر به جامعه بزرگ نجات غریق و غواصی را داشتند
رییس اداره ورزش و جوانان شهر رشت نیز با بیان این که متاسفانه بحث مشکلات نجات غریق سال های زیادی است که مطرح می باشد و هنوز متولی امری برای آن مشخص نشده است گفت : خوشبختانه اکنون استانداری و فرمانداری شهر رشت در حال مدیریت این مشکلات می باشند .
وی در ادامه عنوان داشت: اولین چیزی که برای ما در اولویت می باشد نجات جان انسان ها است . تلاش ما بر این است تا خانواده ها و مسافرینی که برای تفریح و لذت بردن به سواحل می آیند خاطره ای خوب و لذت بخش را داشته باشند.در واقع گردشگران برای استفاده از جاذبه های طبیعی به استان های ساحلی سفر می کنند و بسترهای لازم بری حفظ ارامش و امنیت مسافران با ساماندهی سواحل و افزایش ایمنی در دریا و تلاش مستمر و بی دریغ منجیان و مسئولان مربوطه است که فراهم می شود
وی در ادامه با اشاره به پر مخاطره بودن دریا در فصل تابستان گفت : ما اکنون شش ماه فرصت داریم تا با آموزش ناجیان خود و سازماندهی و مدیریت درست بتوانیم برای تابستان سال بعد آماده باشیم.
منصور غفاری در آخر از همه ی ناجیانی که در هر شرایطی خدمت کرده و همکاری لازم را داشتند تشکر و تقدیر کرده و با ابراز امیدواری از این که بتوانیم این تعاملات را حفظ کرده و از وجود ارزشمند آنان در آینده نیز بهره مند شویم بیان داشت:
[۹/۲۰،‏ ۲۰:۵۱] .: “تلاش های مجموعه ی فرمانداری و استانداری و همچنین پیگیری های اقای حسین میرزایی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان برای دریافت حقوق و دستمزد ناجیان غریق قابل تقدیر می باشد .
رییس اداره ورزش و جوانان شهر رشت گفت اگر اکنون پیشرفتی در نجات غریق و غواصی استان صورت گرفته است با درایت آقای حسین میرزایی و مسئولان و پیشکسوتان این عرصه است.البته نباید از کوشش و اهتمام اعضای هیات رئیسه و همچنین هیات های شهرستان ها غافل شد که با تلاش و کوشش خود باعث رشد این رشته و تشویق ناجیان غریق می شوند.
در انتهای این مراسم از ۴ منجی غریقی که در این هفته جان چند نفر از عزیزان را نجات دادند با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد

 

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2794
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.