• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

تجلیل از شرکت آبفای گیلان در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز

  • کد خبر : 2708
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
تجلیل از شرکت آبفای گیلان در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز
رشت/گیل نوین شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بعنوان دستگاه اجرایی "شایسته تقدیر" در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 1399 معرفی شد.

به گزارش گیل نوین/به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی ستاد اقامه نماز استان، شرکت آبفای گیلان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز بعنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیر شناخته شد.در متن لوح تقدیر ارسلان زارع استاندار گیلان و سید ابوطالب حجازی مدیر ستاد اقامه نماز استان خطاب به سید محسن حسینی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان آمده است؛

نماز تجلی عشق، معراج مومن، سیمای دین، سرود وحدانیت و کلید همه نیکی هاست که با آن زندگی روح می یابد و اعمال آدمی با تمسک به آن زینت می گیرد. از این رو خادمان نماز و تلاشگران این عرصه با بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای نشر معارف معنوی و در راستای ترویج، ترغیب و اقامه این فریضه الهی بسترسازی نموده و گام های موثری بر می دارند.

اینک که بر اساس نظر هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان، فعالیت های آن مجموعه در سال ۱۳۹۹ جزو دستگاه های شایسته تقدیر شناخته شده، به پاس قدردانی از اهتمام جنابعالی و همکاران محترم در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، این لوح سپاس تقدیم می گردد.

بنابراین گزارش؛ شرکت آب و فاضلاب گیلان در ارزیابی سال های گذشته نیز رتبه های شایسته تقدیر و شایسته تقدیر ویژه را از آن خود کرده بود که این امر بیانگر تلاش مجموعه کارکنان و مدیریت عامل شرکت در پرداختن به مسائل فرهنگی به ویژه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز و نماز جماعت می باشد”

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=2708
  • منبع : گیل نوین

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.