• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

تامین آب سالم و بهداشتی در ۱۹ روستای شهرستان بندرانزلی

  • کد خبر : 23477
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
تامین آب سالم و بهداشتی در ۱۹ روستای شهرستان بندرانزلی
گیل نوین_گیلان: سرپرست شرکت آبفای گیلان، از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی اجرای پروژه تامین آب شرب در ۱۹ روستای شهرستان بندرانزلی در قالب طرح محرومیت زدایی خبر داد.

به گزارش گیل نوین/؛به نقل از لیجار ؛ علیرضا غیاثی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح محرومیت زدایی وزارت نیرو، در سطح استان گیلان با اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجرا می باشد که با اجرای این طرح ۷۱۱ روستا در ۱۲ شهرستان استان گیلان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: از این ۷۱۱ روستای محروم و فاقد آب شرب استان، ۱۹ روستا مربوط به شهرستان بندرانزلی می باشد که با اعتباری بالغ بر ۱۰۷۰ میلیارد ریال با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در بخش لوله گذاری و توسعه شبکه در حال انجام است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: احجام عملیاتی کل این پروژه در شهرستان بندرانزلی شامل ۴۹ کیلومتر لوله گذاری، احداث یک باب مخزن زمینی ۵۰۰ مترمکعبی و دو باب ایستگاه پمپاژ می باشد.

غیاثی تصریح کرد: با اتمام اجرای طرح جهاد آبرسانی در شهرستان بندرانزلی، بیش از ۷۵۰۰ خانوار و جمعیتی نزدیک به ۳۰ هزار نفر در روستاهای غرب انزلی از جمله بشمن، سنگاچین بالا، سنگاچین پایین، علی آباد، کپورچال، رودپشت، چایبیجار، کوچک محله، سیاوزان، کچلک، معاف، شیل سر، کرکان، سیاه خاله سر، اشبلا، خمیران، اشترکان، آبکنار و تربه بر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار گرفته و از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://gilnovin.ir/?p=23477
  • منبع : در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی؛

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • پیام هایی که حاوی تهمت، افترا و غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهد شد.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید مدیریت در وب سایت خبری گیل نوین منتشر خواهد شد.