به گزارش گیل نوین/ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به این مطلب ، افزود : این مهم با توافق کارفرما و طی مراحل درخواست و اعلام نشانی پست الکترونیکی انجام گردیده و با تکمیل اطلاعات در سیستم های پیش بینی شده ، در قالب عملیاتی مکانیزه صورت میگیرد .
وی اظهار داشت : در این راستا تمامی اجکام مطالباتی از قبیل اعلامیه ، اخطاریه ، اجرائیه و دعوتنامه های هیات های تجدید نظر تشخیص مطالبات بصورت الکترونیکی به کارفرمایان ابلاغ میگردد .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه این خدمت در قالب طرح توسعه سرویس های دیجیتالی سازمان نیز گنجانده شده و از طریق سامانه مربوطه پشتیبانی میگردد خاطر نشان ساخت : میزان ابلاغ های الکترونیکی در سطح واحدهای تابعه از 61 تا 97 درصد میباشد که بر اساس آخرین گزارش در پایان مردادماه در 5 شعبه استان بالای 90 درصد ، در 10 شعبه بین 80 تا 90 درصد ، در 6 شعبه بین 70 تا 80 درصد و در هفت شعبه دیگر بین 60 تا 70 درصد میباشد که با احتساب تیپ بندی و بزرگی واحدهای تابعه و تعداد احکام ابلاغی میتوان اذعان داشت که بطور متوسط 72 درصد احکام مطالباتی در گیلان بصورت الکترونیکی به کارفرمایان ابلاغ میگردد .